close

好聽,又出新專輯了.....上一張愛死他們的Boston
現在覺得這Sweet and Low很好聽!!!
_____________________________________________________

 



加州五人搖滾新貴奧古斯塔納樂團最新作品《Can't Love, Can't Hurt 熱戀傷痕》

主唱嗓音建構迷人的搖滾深度,猶如英國Keane遇上Coldplay的巧妙結合 。




Sweet and Low甜美溫柔


Anywhere you go, anyone you meet
無論妳到任何地方, 遇到任何人

Remember that your eyes can be your enemies
記住, 妳的眼睛將會成為你的敵人

I said, hell is so close and heaven’s out of reach
我說, 地獄是如此接近但天堂卻遙不可及

But I ain't giving up quite yet
但我還沒完全放棄

I've got too much to lose
我失去的太多

Hold me down, sweet and low little girl
擁緊我吧, 甜美溫柔的小女孩

Hold me down, sweet and low and I will carry you home

擁緊我吧, 甜美溫柔的小女孩,我將帶妳回家

Hold me down, sweet and low little girl

擁緊我吧! 甜美溫柔的小女孩

Hold me down…and I’ll carry you home
擁緊我吧!!甜美溫柔的小女孩,我將帶妳回家

The rain is gonna fall, the sun is gonna shine
一切即將雨過天晴

The wind is gonna blow, the water’s gonna rise
風生水起

She said, when that day comes, look into my eyes
她說, 當那天來臨, 透視我的眼睛

No one's giving up quite yet, we've got too much to lose
沒有人會完全放棄, 我們已經迷失太多

Hold me down, sweet and low little girl
擁緊我吧,甜美溫柔的小女孩

Hold me down, sweet and low and I will carry you home
擁緊我吧, 甜美溫柔的小女孩我將帶妳回家

Hold me down, sweet and low little girl
擁緊我吧,甜美溫柔的小女孩

Hold me down
擁緊我吧

And I'll carry you all the way
我會一直伴隨著妳

When you say you're fine
直到妳說一切是美好的

But you're still young and out of line
但妳仍年輕無法掌握自己

When all I need's to turn around
然而我需要的就是轉變

To make it last, to make it count
讓它持續, 讓它有價值

I ain't gonna make the same mistakes
我不想犯同樣的錯誤

That put my mama in her grave
就好比將我的母親放在棺木裡般的危險

I don't wanna be alone
我不想要單獨一人

Hold me down, sweet and low little girl
擁緊我吧,甜美溫柔的小女孩

Hold me down, sweet and low and I will carry you home
擁緊我吧,甜美溫 柔的小女孩我將帶妳回家

Hold me down, sweet and low little girl
擁緊我吧,甜美溫柔的小女孩

Hold me down … and I'll carry you home
擁緊我吧,甜美溫柔的小女孩 我將帶妳回家





arrow
arrow
    全站熱搜

    allin0130 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()